Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, June 16, 2008

Kenduri kawen Nor Fadhilah, Mat Rock dan Hanafiah

Dah lama rasanya aku x update blog ni..maklum la...orang penting, kena buat2 sibuk..hihi..masuk bakul..angkat sendiri...muahahahah... kt bawah ni aku letak gambar2 member yang dah kawen, dan sempat aku p... pada kawan2 yang nak tgk ke, nak save ke, di persilakan...

Perkahwinan Mat Rock dan pasangan nya...fatma








Perkahwinan Nor Fadhilah @ kak nor dan pasangannya..lupe seh nama dia..






Perkahwinan Hanafiah dan pasangannya, pun aku lupe gak namanya.. ni bukan hari perkahwianan, aku p lewat sehari.. yang mana satu pengantin.. paham2 jer..tgk gambar tu elok2..heh..heh...




kepada semua kawan yang dah kawen, selamat pengantin baru aku ucapakn..semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..yang belum..jgn lupe jemput aku..hehe..heh..







No comments: